NeoBux İle Beraber Kazanalım

Arkadaşlar Bu Yazısı Bütün Samimiyetimle Yazıyorum.... Ben Vaktinimi Genellikle Bilgisayar Başında Geçiriyorum. NeoBux Sayesinde Şimdilik Azda Olsa Kazanıyorum. Amacım Sizleride Bu Sistemle Tanıştırmak ve Hep Beraber Kazanmak.

Aşağıdaki Linklereden Birine Tıklayın ve Üye Olun. Daha Sonra Her Türlü Sorun ve Yardım İçin Bana Mail Atabilirsiniz. Yardıma Hazırım...

okulplan2@gmail.com Sadece 5 Dakika Ayırın ve Deneyin Pişman Olmayacaksınız.

Hepsi Burada

Sponsor Bağlantılar

12 Ocak 2011 Çarşamba

NOKIA C3 CEP TELEFONU

NOKIA C3 CEP TELEFONUBağlantı Özellikleri : Bluetooth - Gprs - Edge - Wlan - Usb - Wap
Konuşma Süresi : 420 Dakika
Bekleme Süresi : 790 Saat
Dijital Kamera Çözünürlüğü : 2.0 MP
Telefon Özellikleri : Eller Serbest - Titreşim - Ses Kaydı - Sesli Arama - Uçuş Modu - Qwerty Klavye
Multimedya Özellikleri : Entegre Dijital Kamera - Polifonik Zil - MP3 - FM Radyo - Medya Oynatıcı
Teknik Özellikler
Video Kayıt : Var
Video Oynatma : Var
Sesli Video Kayıt : Var
Ekran
Ekran Ölçüsü : 320 x 240 Pixels
Ekran Tipi : TFT - 256K Renk
Hafıza
Telefon Hafızası : 55 MB
Arttırılabilir Hafıza : Var
Görünüm
Boyutlar : 115.5 x 58.1 x 13.6 mm
Ağırlık : 114 gr
Telefon Tipi : Monoblok
Diğer Özellikler
Mesajlaşma Sistemi : SMS - MMS - E-Mail
Data Formatları : Wap 2.0 - xHTML - HTML
Organizer Özellikleri : Alarm - Saat - Takvim - Ajanda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder